søndag 1. januar 2012

Godt nytt år! 2012

Nå har vi endelig tatt steget inn i året 2012. Året som er i vente har å by på mange forskjellige opplevelser; Prom, Florida, Graduation, hjemreise, ny sommerjobb, 18 år (!), Magaluf med jentan, 3.klasse, russeåret starter, 21.desember 2012 - dommedagen! Den siste kan diskuteres. Men dette blir et år fylt med oppturer og nedturer. Nå har vi akkurat passert halve året her i USA som utvekslingsstudent. Det er rart hvor fort det har gått! Føles som det var i går jeg reiste hjemmefra! Jeg har vært her i USA i 24 uker og 1 dag, altså 6 måneder ca. Jeg har litt over 5 måneder igjen her. De skal nytes godt. For det er nå man begynner og tenke over hvor fælt det er at man kanskje ikke ser disse menneskene igjen etter året mitt er omme. Man tar det litt for gitt. Når jeg dro fra Mandal, så satt jeg ikke og grein hele veien ned. Nei, for jeg visste at jeg kom til å se de igjen om 1 år (noen av dem så jeg litt tidligere enn forventet), men til sommeren når jeg skal vende nesa hjem igjen blir det anderledes. Derfor må jeg bare nyte den lille tida jeg har igjen og ta godt vare på minnene! :-)

I går på nyttår så lagde jeg boller! de ble kjempe gode. Og i dag lagde jeg Blomkålsuppe! Digg! :D

1 kommentar:

  1. Godt nyttår til deg og snuppa! :) Enig med deg, NYYT den siste tiden du har der nede! Det er en opplevelse på livet som du kommer til å se tilbake på med mange gode minner! :) Du er heldig du!

    Ps: Skulle likt å smakt de bollene altså, m-m :) Si ifra om du vil ha noe enkle oppskrifter på forskjellig sunn mat! Vet om en veldig god hjemmelaget tomatsuppe som jeg lagde idag :)

    Love you <3

    SvarSlett