tirsdag 10. januar 2012

Julie Elisabeth

Dette bildet var Mrs. Webb's favorit bilde. Jeg har n[a] sendt det inn til en konkuranse.. Og jeg tenkte i etterkant at jeg kanskje skulle ha spurt hu mor f[o]rst! N[a] m[a] jeg ha underskriften hennes i tillegg. Renate visst du ser dette, s[a] m[a] jeg bare sp[o]rre deg - Gj[o]r det noe at jeg bruker dette bildet i en konkurranse? Har du en fax og? Skulle gjerne ha f[a]tt fakset over et papir som du m[a] signere, heh... Dette st[a]r p[a] papiret:

This image of me may be submitted for judging in the Scholastic Art & Writing awards. I hereby irrevocably constant that, if this work earns a regional or national award, it may be used by the alliance for young artists &writers, INC. or any other sponsor for publication or display in any manner.
Plis svar s[a] fort som mulig!

Thanks
         - Anna

2 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Klart det er greit og klart vi skal ordne den underskriften! Kjempegøy ;O) Send meg fax nummer, så må jeg jo bare få ordnet det på en eller annen måte!
    Ps Har tenkt sånn på deg i dag, og det KNEET ditt :oS Pyton!

    Klem

    SvarSlett