lørdag 14. januar 2012

usikkert

har enda ikke hørt noe fra forsikringsselskapet annet enn at de prøver og gjør litt regninger for å se om det er billigere å sende meg hjem for å ta operasjonen eller at jeg gjør operasjonen her i USA. Jeg håper vel egentlig at jeg skal ha operasjonen her, da slepper jeg og sitte over 6 timer på fly med en rift minisk på 2 forskjellige steder + leddbåndet rykt. Det hadde nok ikke vært på komfortabelt. + at jeg hadde nok måtte flydd hjem på krykker uten og kunne ha strekt ut beinet ordentlig. Og den siste grunnen er at visst det ender med at jeg MÅ hjem for å ta operasjonen, så vet jeg om ei venninne som blir forbanna.. Jeg aner ikke hvor lang tid alt vil ta med fly, operasjon og recovery, men 16. februar har jeg ei lita sprudlejente som sitter på flyet ned for å besøke meg! Det hadde jo vært litt kjipt om jeg hadde vært i Norge på den tida. heh
Men tror egentlig alle har troa og "vet" at det blir operasjon i USA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar